معرفی کتاب بازاریابی در رسانههای اجتماعی؛ نظریهها و کاربردها - دانشکده مطالعات جهان fws
معرفی کتاب
معرفی کتاب بازاریابی در رسانههای اجتماعی؛ نظریهها و کاربردها
22 01 2025 08:46
News Code : 43300192
View Count : 139
📖 کتاب بازاریابی در رسانههای اجتماعی
تألیف:
استیفان دال
ترجمه:
دکتر محمدرضا سعیدآبادی
دکتر پویان ریاحی
📚 انتشارات دانشگاه تهران
✅معرفی کتاب و نویسنده:
در جهان امروز، بازاريابى از مهمترين ستونهاى هر كســـب وكارى است. پيشرفتهاى روزافزون فتاورى در زمينههاى مختلف، بر فعاليتهاي بازاريابى برندها نيز تأثير گذار بوده است. يكى از اساسى ترين تغييرات، پديد آمدن شبكههاى اجتماعى است كه به سرعت به بـسترهاى اصلى ارتباطى و تبليغاتى تبديل شدهاند. براى برندها امكان ارتباط دوسويه با مشتريان و فرصتى جهت برندسازى و ايجاد هويتي منحصر به فرد نيز فراهم آمده است. حضور برندها در فضــاى آنلاين با رويكردهاى علمى، به ايـشان كمك مى كند تا رفتار مشتريان را بهتر درک کرده و كمپينهاى خود را بر اساس نيازها و علايق آنها تنظيم كنند. در اين كتاب، با در نظر گرفتن تغييرات ایجاد شده ر عرصه فناوریهای آنلاین، در خصوص نظريهها و كاربردهاى مرتبط با بهره مندى از اين رسانههاى اجتماعى در جهت فعاليتهاى بازاربابى و برندسازى براى كسبوكارها بحث شده است. استيفان دال، استاد دانشكاه در استراليا، نويسنده كتاب حاضر است. پژوهش ها و مقالههاى وى، در زمينه رسانه، بازاريابى و تبليغات از طريق شبكه هاى اجتماعى است.
✅درباره مترجمان:
دکتر محمدرضا سعید آبادی
دانشیار دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران هستند. که تا کنون کتابها و مقالات متعددی در زمینه روابط بین الملل، ارتباطات و رسانه از ایشان منتشر شده است. از سوابق دانشگاهی ایشان می توان به معاونت توسعه و بین الملل پردیس کیش، مدیریت گروه مطالعات اروپا، مدیریت مطالعات جنوب و شرق آسیا، مشاور بین الملل پردیس البرز، مدیر گروه مدیریت رسانه و گردشگری اشاره کرد. همچنین دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران به مدت هشت سال و عضویت حقیقی در شورای عالی یونسکوی ایران از دیگر سوابق علمی و اجرایی دکتر سعید آبادی است.
دکتر پویان ریاحی
دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه تهران هستند. ایشان کارشناسی ارشد را نیز در دانشگاه تهران (MBA - بازاریابی به پایان رسانده اند. پژوهش های دکتر ریاحی با توجه به رشته مدیریت و گرایش های تحصیلی، در زمینه های مدیریت بازاریابی، برندسازی و رسانه های نوین متمرکز است. وی در حال حاضر به عنوان مشاور مدیریت کسب و کارها فعالیت می کنند.